In delen betalen mogelijk
Leasing mogelijk
De nieuwste beauty apparatuur
Uitstekende service & persoonlijk advies
Vrijblijvend advies?Bel ons 010 - 473 98 75
Terug naar categorieënHoe kan ik dealer worden bij Derma Codes?Kan ik mijn bestelling ook telefonisch doorgeven?Hoe gebruik ik een kortingscode?Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik nu doen?Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat nu?Wat is de levertijd van mijn bestelling?Krijg ik een factuur met BTW specificatie?Kan ik mijn bestelling naar een postbus laten sturen?Kan ik een afwijkend factuuradres of verzendadres opgeven?Is bestellen bij jullie wel veilig?Wat is de status van mijn bestelling?Kan ik korting krijgen als ik een grote bestelling plaats, regelmatig bestel of een grote hoeveelheid van één product bestel?Moet ik ondernemer zijn om bij jullie te mogen bestellen?Ik wil een actieproduct bestellen, maar de actie is verlopen. Kan ik het product alsnog voor de actieprijs krijgen?Hoeveel bedraagt de verzendkosten?Kan ik mijn bestelling ook ophalen?Wie levert mijn pakket?Verzenden jullie ook buiten Nederland?Kan ik zelf een bezorgdatum inplannen?Kan mijn bestelling op de Waddeneilanden bezorgd worden?Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?Mijn pakket is niet aangekomen. Wat nu?Een of meerdere producten ontbreken. Wat nu?Mijn pakket is onderweg beschadigd geraakt. Wat nu?Kan ik de gewenste bezorgdatum tussentijds wijzigen?Wat moet ik doen als de bezorgpoging is mislukt omdat er niemand aanwezig was?Hoe bestel ik een product?
Bestellen & verzenden
Kan ik zelf een bezorgdatum inplannen?
Dit kan ik overleg. Stuur ons hiervoor een mail naar info@dermacodes.nl.
Was dit artikel nuttig?2 van de 2 personen vonden dit artikel nuttig.
Meer hulp nodig?
Stuur ons een e-mail via ons contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons terug. Wij zijn ook op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 010-4739875